lördag 17 september 2011

Skållad

Har skållat mig själv genom att tagit ett varmt bad. Förstår inte hur folk kan känna sig fräscha efter ett bad i badkaret, själv känner jag mig mer svettig och i behov av dusch än efter en joggingtur när jag badat. Sitter nu på badrumsgolvet och tittar på The Social Network. Med svensk undertext för att fånga upp det jag missade på engelskalektionen. Nu fattar jag så gott som allt, skönt.

Bakade kladdkaka förut, med den hade jag tänkt att bota både min förkylning och träningsvärk. Man kan ju alltid hoppas att det funkar.
Den här lilla burken med badhjärtan fick jag på något födelsedagskalas i mellanstadiet. Det har liksom inte blivit att man använt den så mycket men idag åkte den fram. Det är säkert bara naturliga ämnen och sådant i med tanke på att den fortfarande luktar likadant som som 6 år sedan. GÖTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar