fredag 2 september 2011

Hamburgare, volleyboll och en mugg med te.

Rubriken är en bra sammanfattning av vad jag har gjort idag. Fast baklänges. På tal om volleyboll så är det kul hur man kan förändras så på bara ett par år. För fyra år sedan var volleyboll något av det värsta jag visste. Kan bero på att gympaläraren i mellanstadiet tvingade oss att spela med något som kan liknas med en sten. Och att vi spelade det ofta, volleyboll. Och basket. Mina hatsporter. Som gjorda för att skada sig. Jag är inte född med krokiga lillfingrar, det är den brutala basketbollens fel. För att återkomma till idag så kan jag nu efter en beachvolleybollturnering säga att volleyboll är faktiskt ganska kul, även om man förlorar.

Hamburgare åt jag när jag kom hem. Teet drack jag på samhällskunskapen.


Misshandlade lillfingrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar