onsdag 28 september 2011

På dåligt humör

Nu är jag utan anledning på väldigt dåligt humör så jag tänkte spä på det genom att skriva massa saker jag inte tycker om.

När vädret inte är som jag vill.
Tonåringar som förlovar sig.
När jag inte vet vad jag vill.
Personer som säger att de äter mycket när de inte gör det.
Personer som kan äta hur mycket skit som helst utan att bli tjocka.
Personer som säger att de är tjocka, spelar ingen roll om de är det eller inte, sluta gnäll.
När håret blir fett och man inte har tid eller ork att duscha.
Att när jag sover dåligt så blir hela mitt ansikte hängigt.
Att jag har 10 jäkla salamikorvar att sälja a la 170kronor styck.

Att jag inte hinner skriva mer saker jag inte tycker om eftersom att jag måste dra mig mot bussen nu annars hinner jag inte till teatern.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar