onsdag 28 september 2011

Bra humör!

Nu är jag på bättre humör och tänker därför väga upp mitt förra inlagg genom att skriva en lista på saker jag gillar!

Here we go;
Teatern, superkul ställe med roliga människor.
Att busschauffören nös jättehögt i bussen förut när det bara var jag och han i bussen och att han snabbt kollade på mig i backspegeln för att se min reaktion.
Godis, ingen förklaring behövs.
Min klass, en väldig blandning av människor som bara är allmänt bra.
Sommaren, ingen förklaring behövs.
Att vara helt utvilad, inte behöva gå runt och gäspa hela dagen är rätt skönt ja.
Kock-Petter, skolans nya mattant som ser till att maten är god, VARJE dag!
Oväntade komplimanger, inte de där "Har du färgat håret? Snyggt!" eller "Ny tröja? Snygg!" Utan de där komplimangerna som man vet är äkta, från personer man inte förväntade sig. De komplimangerna kan man vara glad åt en hel dag.

2 kommentarer:

  1. typ "vad flygit ditt hår är", den var oväntad va ;) haha

    SvaraRadera
  2. Fast det var ingen komplimang så det räknas inte :)

    SvaraRadera