måndag 12 september 2011

Obetygligt

Sitter och dricker honungsvatten efter en dag framför datorn och plugg. Har skrivit en engelskatext om hur korkat det är att blogga. För det är verkligen korkat. Varför skulle jag vilja att någon läser detta? Inte för att någon läser det då jag inte talat om för någon att min blogg finns. Men ändå, om någon mot förmodan skulle läsa detta, vad skulle jag, eller du, ha för nytta av det? Vem som inte känner mig bryr sig det minsta om vad jag gjort, gör och kommer att göra? Och om du eller någon annan skulle bry sig, då skulle ni ha problem. Man bryr sig inte om andras obetydliga dagar. Min studiedag har inte påverkat någon förutom myggan jag slog ihjäl imorse och myrorna jag trampade på när jag var ute och gick.

Min honungsvattenkopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar