tisdag 7 februari 2012

Semla is king!

Carving is king and gives you life! Talade vår idrottslärare om för oss gång på gång i Idre. Jag håller inte med. Är det något som gives me life så är det kälkhockey som vi körde idag på Moderna träningsformer. Fy satan vad kul det var! Helt omöjligt att göra mål och annat som kan tänkas vara viktigt när man tävlar men roligt var det. Inte samma frihetskänsla som när man åker skidor eftersom man satt fastspänd hela tiden. Det var bara kul helt enkelt, nu talar vi inte mer om saken.

Sedan jag kom hem så har jag pratat med Bror på facebook, ätit och gjort semlor. Det är ju bad på torsdag så det är bara att äta upp sig.

Mina tankar går "Någon ska ju vara tjockast och det kan lika gärna vara jag så slipper de andra att oroa sig" vet inte om jag är ensam om det, men så ligger det till iallafall.

Semlor är gott, hela semlan. Här pillas det inte bort något inte.

Gammalt semlefoto med äkta leende! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar