söndag 12 februari 2012

Batcat

Jag kommer hem efter att helt oskyldigt ha varit i Göteborg lördag till söndag med delar utav min familj, Bror 2 är i Sälen. Efter den cirka två timmars bilresa så är jag förståeligt nog kissnödig så jag går upp för att gå på toaletten. Jag tänder inte lampan med detsamma utan är påväg att stänga dörren. Det går inte att stänga den, jag tar i lite men då är det något som tjuter och jag hör ljudet utav något som far genom luften. Plötsligt känner jag hur något river mig över hela armen. Jag får panik och tänder lampan. Det visar sig att Mango, katten, suttit ovanpå toalettdörren och att jag i mina försök att stänga dörren klämt henne och hon far iväg som ett skott med mig som startbana.





Hur i hela friden kom katten upp på dörren, vad väntade hon på och hur länge hade hon suttit där? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar