tisdag 14 februari 2012

På tal om alla hjärtans dag...

Försökte mig på att fixa till ögonbrynen lite förut idag. När jag gör det så slutar det alltid med att jag slutar efter ett. Det ena, det för mig högra, är alltid lättast och blir alltid bäst så jag slutar alltid efter det. Det är därför det ena alltid är snyggare. Är det bara jag som har ett snyggare och ett fulare ögonbryn? Självklart sitter det snygga ögonbrynet på min snyggsida också. För att spä på obalansen ytterligare. Jag ser inte alls likadan ut på båda sidor. Alla andra gör det men inte jag. Känner att jag tappar det röda tråden som är så viktig i en text så det är nog lika bra att jag lägger av nu.

Glad alla hjärtans dag!

Eller Grattis alla hjärtans dag som folk sa när jag gick på högstadiet, har aldrig riktigt slutat älta denna felsägning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar