måndag 27 februari 2012

Oj så långt inlägget blev!

Sitter och fördriver tiden med Photo Booth. Om 45 minuter tänkte jag skriva lite om folkmordet i Kambodja, ett par meningar iallafall. Då skulle jag behöva släpa mig ur sängen och bort från mitt varma täcke till köksbordet men jag vet inte om jag klarar det, vi får se helt enkelt.

Skoldagen var förövrigt fett ovärd, först glömde min kompis som går natur bort att vi skulle jobba med en grej till vår Moderna träningsformerredovisning så hon låg hemma och sov, hade jag vetat att hon glömt det hade jag kunnat sova en hel kvart extra! På engelskan startade vi upp ett nytt projekt, dagens vettigaste lektion. Klockan 12 var det semifinal i skol-SM i bandy så då var i vi arenan och frös arslet av oss medan vår skola förlorade. Sista lektionen var tyska och som nämnt i tidigare inlägg så fanns det inte mycket för mig att göra där, pluggade på glosor och så kör jag provet nästa vecka.

Sedan var det teorilektion på körskolan. Där lärde jag de andra som var där att högst i näringskedjan som består av regler, skyltar, polisen och trafikljus står polisen. Läraren höll inte riktigt med om mitt ordval näringskedja men höll han med om att polisen bestämde.

Så lite rätt hade jag...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar