lördag 24 mars 2012

Pratar lite med mig själv

Ät fett sugen på att åka till någon lite större stad för shopping. Stockholm hade inte varit fel men till Göteborg kommer jag gratis. Synd bara att jag inte har några pengar att shoppa för, alla pengar på kontot ska gå till körkortet jag är i full gång med. Jag får helt enkelt se till att bjuda släkten på födelsedagskalas i början av påskveckan så kanske det blir lite mer klirr i kassan. Studiebidrag i all ära men presentpengar är roligare att shoppa för!

Om jag ska åka tillsammans med någon eller själv tåls också att diskutera. Jag föredrar mig själv som sällskap, jag har samma smak som mig själv när det gäller kläder och kan därmed bestämma helt själv. Dock är det otroligt tråkigt att äta själv, tåget kan också bli lite segt.


Mamma kanske kan följa med, då slipper jag dessutom att betala maten. Intressant förslag!

Göteborg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar