fredag 30 mars 2012

Dagen

Livet är rätt jäkla bra! För ett år sedan vid den här tiden började depressionen och prestationsångesten smyga sig på men nu ger lärarna mig MVG efter MVG! Den trenden lär ju brytas när jag får tillbaka uppsatsen i historia men det behöver vi inte fokusera på just nu.

Fick sluta tidigare från näringsläran så jag hann med tidiga bussen hem, väl hemma lämnade jag datorn och lite böcker, åt en knäckemacka, snörade på mig skorna och åkte in till stan igen för att möta upp Agnes och hennes alterego Henke för en fikadejt. Mysigt värre. Efter det sprang jag iväg på jobbintervju för ett sommarjobb. Hoppas, hoppas, HOPPAS att jag får det!

Nu sitter jag i min säng och väntar på att Let's Dance ska börja, inte för själva programmets skull utan för att då får jag mat. Eller, mat och mat, en avokado med creme fraîche och räkor och fruktsallad efter det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar