lördag 24 mars 2012

Är helt sjukt aktiv lördag!

Idag blev jag väckt klockan halv tio. Åt frukost lite snabbt och cyklade till mormor och morfar. Jag, mamma och morfar åkte till sjön och vittjade ryssjor, fick en fetinggädda! Det är äkta lycka! När jag kom hem räknade jag två sidor matte, fattade allt så det gick svinfort. Efter matten dammsög jag och klockan 15 gick jag ut och gick en mil i solskenet. Gick till badplatsen, satte mig på bryggan och bytte från P3 till P2. Där satt jag en kvart och lyssnade på klassisk musik medan solen strålade innan jag gick hem.

Nu sitter jag i min säng och där lär jag bli kvar resten av kvällen, om jag inte får för mig att laga lördagsmiddagen. Inte så troligt men man ska aldrig säga aldrig.

Var trött på fotoboothbilder så jag snodde en från Agnes. Den är från min födelsedag förra året när vi
var i Göteborg med a-klassen och tvåorna.
Jag och Karolina är imponerade av de japanska lösnaglarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar