lördag 5 november 2011

"Var är trappan upp?"

Herre min get vad jag har varit bizzy! Vet inte allt jag gjort. Räknat lite matte, städat men framförallt varit i Göteborg med Agnes hela gårdagen. Klockan ringde 05.45 och efter det var jag aktiv fram till 01.30. Vi hann med en hel del. Sett nya delar av Götet, gått på Myrorna och andra Second Hand-affärer, handlat på Shock och Clas Ohlsson och ätit dyr mat på ett nonchalant ställe ganska billigt. Och som vi gick! Konstant hela tiden, var i affärer vi aldrig sett förut och blivit VÄLDIGT trötta. När jag kom hem vid 19.30 så hade vi gäster hemma, jag och de yngre medlemmarna av gästfamiljerna spelade Barn Geni (hatade särskrivning), retades och åt marängschwiess (lite osäker på stavningen där). Lite småtrevlig sådär.

Gårdagens huvudsakliga shopping!!!
Ett par awesome svarta killer heels från H&M!

2 kommentarer: