tisdag 22 november 2011

LURADE

Inget sådant tråkigt i min blogg! 

Eftersom att alla som klickar sig in här bryr sig så kan jag meddela att jag sitter i min säng, har precis skickat in min diktanalys och luktar svett. Idag var det en lektion som gällde (skippade tyska som började klockan 8), började 14.40, då var det Moderna Träningsformer och Aerobicsdans som stod på schemat. Instruktören var mycket opedagogisk och kunde likagärna försökt få mig att utföra världens svåraste simhopp eller liknade. Men kul var det. Fram och tillbaka, hopp dit, hopp hit. Peka med benet gör en snurr. Ner, upp, varannat ben, dubbelstep, LÅS! Tiden gick iallafall fort och nästa vecka är det spinning, hoppas jag bryter benet innan dess.

 Nu ska jag återgå till att äta upp allt godis som var tänkt att jag skulle äta på bussen imorgon när min klass, andra ekonomiklassen och jag ska ta en tredagars tur till Hufvudstaden. 

Hare, kanin bra HEJ

Så här illa luktar jag nu

Men jag är otroligt glad ändå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar