onsdag 16 november 2011

Ett liten inlägg från den bortprioriterade samhällaren

Idag var det DLG-open och alla små pluttnior fick komma och titta på skolan och vilket program de ville gå. Hoppas mitt otvättade hår skrämde bort dem från ekonomerna iallafall...mouahaha. I vilket fall som helst så var ordinarie lektioner inställda och eftersom att jag går i blandklass och därmed inte räknas som en riktig samhällare behövde jag därför inte heller representera något program. Jag gick i skolan mellan 9.50 och 10.50. Underbart om det inte vore för att jag bor i Landet Ingenstans och ändå var tvungen att gå upp 6.30 för att komma in till skolan.

Det var chill ändå, man kunde få saft och bulle men jag var, trot eller ej, mätt!

Jag åt inte en enda bulle!

Jag skäms över mig själv.

.....

Får ta dubbelt upp nästa år istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar