måndag 16 januari 2012

Som om jag tappat en smörkniv i det.

Är det bara jag som låter bli att tvätta håret när man kan skymta ofräschhet i det? Tisdag och fredag tvättar jag håret, ingen annan dag. Ska dock ändra de rutinerna till Måndag och torsdag, men eftersom att jag ska till frisören på fredag och hon ändå tvättar det så tänkte jag att det var lika bra att vänta med den stora omställningen till nästa vecka. Igår sprutade jag istället håret fullt med hårspray, det ser inte lika fett ut då. Tack vare det så var mitt hår idag otvättat, hårsprayat, strävt och en smula oborstat. Så jag hade det i en tofs. Linnea påstod att det kändes som en hästman, har dock inte pillat i en sådan på dryga 10 år så jag vet inte om det var en komplimang eller förolämpning. Jag gissar på det sistnämnda.



Bara för att Agnes alla ni som klickar sig in här bryr er. Annars skulle nu inte vara här.


SNYGG! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar