torsdag 26 januari 2012

Idag dog jag lite

På gympan hade vi den sista elevledda lektionen. Min och de andra två grupperna har haft teori, men inte grupp nummer fyra inte. Dom började med lite teori och sedan körde vi praktiskt. Självklart hade denna gruppen arbetsområdet Uthållighet och kondition. TACK FÖR DEN! Apjobbiga stationer, en minuts effektivt jobb på varje. Jag får vara glad om jag kan gå imorgon.

Fast jag har ju säkert något litet psykiskt problem, för mitt i helvettet så kommer jag på att jag gillar det. Jag gillar att ta ut mig och vara totalt utpumpad, känna blodsmak i munnen. Fast man säger det inte högt, man bara räcker ut tungan och pekar lite finger åt dom som håller i det. Det är kärlek på hög nivå.

Om det inte vore för att jag ska åka pulka med klassen på lördag så skulle jag gått på spinning. Det får bli någon annan gång. Godnatt!

På historian tar man foton på sig själv istället för att jobba, så är det bara. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar