söndag 19 augusti 2012

Just idag är jag stark just idag mår jag bra..


...är inte en sång om mitt liv.



Jag är ganska trött faktiskt. Fast just idag mår jag inte så dåligt. Har under dagen sysselsatt mig med att äta hasselnötter och titta på Pretty little liars. Och googlat maskeradkläder till maskeraden i november. Gooooood planering behövs för ett sådant event.

Imorgon ska jag träffa agnes, dricka vin och ha sleep-over och på tisdag börjar skolan. Funderade på att retweeta min klasskompis "Äsch, ska bli gött att börja skolan igen #nyaettor #lammkött #megusta" Sen kom jag på att det är 96:or som börjar och att de är årskullen gud glömde. Usch. Dessutom känns det lite pedofiliskt. FOR THE LOVE OF GOD! THEY ARE JUST RETARDED KIDS!!!


Nu ska jag hitta något trevligt att ha på mig på tisdag. Alternativet är pyjamas eller att gå i Evakostymen.





Tjingeling!

Bild från en annan sleepover

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar