måndag 21 maj 2012

Confessions of a...ja vad jag nu är

Jag har en ny last.

Boybands!

Så jäkla underbart!

Förut lyssnade jag bara på hårdrock med Hardcore Superstar och Volbeat som favoriter. Hårdrock lyssnar  jag iof fortfarande på när jag pluggar och måste tänka på annat än låttexter.

I vintras upptäckte jag den svenska musiken med vackra budskap och meningsfull text. Kent, Den Svenska Björnstammen och Veronica Maggio. Det blir ganska tungt i längden. Så nu....

...BOYBANDS! Att bara sitta och titta och lyssna på söta små killar som springer runt och sjunger om kärlek och tjejer får mig på så sjukt gott humör!

Youngblood, One Direction och Backstreet boys är vad som spelas på högsta volym i mina lurar nu.

3 kommentarer:

  1. DU BOR I SVERIGE, ALLTSÅ HETER DET POJKBAND!!!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter till och med ännu töntigare :')

      Radera
  2. fin blogg:) ska vi följa varandra på bloglovin?:)

    SvaraRadera