onsdag 26 oktober 2011

Kak- och businessdag.

Idag var det Business-day på skolan. Så först var vi på föreläsning om företagande. Bea Szenfeld föreläste (VEM SUTTON (hehe) ÄR DET HON ÄR LIK?!), efteråt gick alla iväg på olika studiebesök, Karolina, Agnes och jag stannade lite och Agnes fick prova en baddräkt av papper, hon såg ut som en fisk. Önskar jag hade foto, men det kommer i tidningen på tisdag tror jag. Efter att Agnes klätt ut sig till fisk gick vi och vår klass på studiebesök hos Försäkringskassan. HUJEDAMIG vad tråkigt det var! Vad damerna tjötade om hur bra dom var. 80% av alla kunder skulle vara nöjda var deras mål, då var de nöjda. Med lite snabb räkning när jag kom hem räknade jag ut att de 20 % som inte var nöjda motsvarade 1,2 miljoner människor. Vad bra att ni är nöjda Försäkringskassan! Till lunch var det fisk. Agnes passade bättre som fisk än fisken själv. På samhällskunskapen bestämdes det att vi skulle se på Hotel Rwanda. Sen snabbspolade vi igenom Insidious. Kakor åt vi också. Gott.

Ni får en bild på min temugg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar